INFORMAȚII

 Tel: 0751 504 911
contact@fleursdeprestiges.ro
 Iași România
 Livrare gratuită
În Iași
 Livrare în 24 de ore
de la plasarea comenzii.

Garanții oferite de website

Garanții oferite de website

Acest website este oferit clienților / vizitatorilor săi sub forma actuala (asa cum este disponibil la momentul visitării). Oferim garantia returnării banilor 100% pe comanda plasată și achitată pe www.fleursdeprestiges.ro, în următoarele condiții dovedibile: flori livrate necorespunzător calitativ (flori uscate / veștejite, fori rupte, aranjament deteriorate / rupt), livrare neconform specificațiilor de conținut. Returnarea banilor nu se oferă din motive subiective de tipul: “nu îmi place”, “nu mi se pare realizat corect” etc. De asemenea, în cazul în care un client semnează pentru conformitate la livrare, bifând căsuța DA pentru produs preluat în stare bună, reclamațiile ulterioare livrării nu vor putea fi luate în considerare. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile și dovedibile din poze (deteriorari, ruperi, ofiliri). Returnarea banilor, în situațiile menționate mai sus, se poate efectua doar în condițiile menționate mai jos în acest set de termeni și condiții.

CONDIȚII DE RETURANRE A BANILOR:

Garanția returnării banilor se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate, alături de toate documentele primite (în condițiile de returnare menționate în secțiunea “Returnare produs”): factură, felicitare, cutie, instrucțiuni,  burete, flori etc. Clientul poate beneficia de garanția 100% a returnări banilor, conform legii in vigoare, însa nu poate solicita si compensații suplimentare. O data oferiți banii înapoi, responsabilitatea website-ului www.fleursdeprestiges.ro față de client și contractul dintre client și website considerandu-se încheiat.

STOC:

Oferim garanția produsului disponibil în stoc, prezentat pe site, însă stocurile pot diferi, iar produsele pot fi înlocuite cu altele de aspect și valoare asemănătoare

DENUNȚARE UNILATERALA:

Pentru a simplifica procedura reclamației, completați acest formular, urmărind instrucțiunile de trimitere: Formular denunțare unilaterala, cititi cu atentie secțiunea Returnare produs și secțiunea Reclamații livrare, iar pentru anularea comenzii citiți secțiunea Anulare comandă.

GARANTIE PRODUSE:

Produsele comercializate pe www.fleursdeprestiges.ro beneficiaza de garantie in baza .G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, atât timp cât nu constituie produse de tip perisabil/ flori. Pentru produsele perisabile oferim o garanție clară de 4 zile pentru menținerea prospețimii florilor în cazul respectării regulilor de întreținere menționate pe eticheta produsului. Se va răspunde la solicitarea de garanție doar dacă produsul returnat este intact și însoțit de elementele doveditoare ale achiziției. Returnarea produsului se face la sediul vânzătorului sau prin curierat, caz în care costurile expeditiei vor fi suportate de Vânzator dacă solicitarea este bine întemeiată. Soluționarea garanției se face în termen de 15  zile de la recepția solicitării. Nu se acordă garanția produselor ce prezintă urme de lovituri, crăpaturi etc.

Produse disponibile

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest wesite. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile în stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil în timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, preț sau stoc în orice moment – compania nu are obligația de a anunța clienții sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

În cazul produselor cu personalizări sau modificări solicitate de către client, acestea trebuie mai întai confirmate telefonic sau prin e-mail. În cazul în care specificați anumite modificări asupra produsului, solicitari de adrese multiple (care nu pot fi prelucrate vezi secțiunea Mod livrare), solicitări de livrări la ore fixe (nu putem garanta livrari la ore fixe!), acestea trebuie neapărat confirmate cu operatorii Fleurs de Prestiges. Dacă doar le specificați în zona de comentarii pentru operatori, este posibil ca acestea să nu poată fi procesate în timp real, mai ales că multe livrari sunt efectuate chiar în aceeași zi. Intră în obligația exclusivă a clientului să se intereseze de prelucrarea modificărilor speciale solicitate, prin confirmare telefonică sau pe e-mail. Se consideră ca fiind o modificare confirmată dacă primiți un e-mail de tip Actualizare pentru comanda FDL1000…XXXX din partea operatorilor nostri, în care sunt menționate toate modificările solicitate.

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mâna de lucru folosită (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice;  florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creații florale cât mai ample și frumoase în funcție de tehnica de lucru cunoscută și de politica de înlocuiri disponibilă; se respecta intocmai valoarea produsului final si aspectul / caracteristicile generale.

Prețurile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar în cazul unor volume mari.

Comenzi

Metode de comanda

Comenzi telefonice

Echipa noastră de operatori poate prelua oricând comanda ta telefonic. Oricare ar fi produsele de interes, ne poti suna oricand pentru a-ti raspunde la orice tip de întrebări și pentru a prelua comanda ta. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comanda nou pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, întreruperi, stergere de fisiere din e-mail, erori, defectiuni, virusi, întarzieri în operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi telefonice:

-transfer bancar

-depunere numerar in cont

-plată prin card bancar (îți vom trimite pe email un link pe care îl poți accesa iîn siguranța pentru introducerea datelor de plata)

-plata cash sau card la sediul nostru (str. Cuza Voda, nr. 40, Iasi IS) dupa plasarea comenzii

-plata cash la livrare

-paypal

Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate și plasate direct în sistemul nostru de către operatori. Este de ajuns să ne trimiți datele tale de contact, datele de livrare și produsul dorit, iar echipa noastră se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Clientul are obligația ca după primirea confirmării comenzii pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi responsabila pentru orice întarzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, intreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

-transfer bancar

-depunere numerar in cont

-plata prin card bancar (îți vom trimite pe email un link pe care îl poți accesa iîn siguranța pentru introducerea datelor de plată)

-plata cash sau card la sediul nostru (str. Cuza Voda, nr. 40, Iasi IS) dupa plasarea comenzii

-plata cash la livrare

-paypal

Comenzi online

Pentru a comanda online pe website-ul noastru trebuie să:

alegi produsul dorit
citești cu atenție specificațiile, descrierea produsului, să observi prețul si disponibilitatea lui
dacă este produsul potrivit pentru tine, adaugă produsul în cos
în acest punct poți finaliza comanda ca și utilizator neinregistrat sau să îți faci cont
completezi datele tale (numite de facturare)
completezi datele de livrare cu atenție
alegi data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi
selectezi metoda de plata
revizuiesti cu atentie înca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe
alegi daca doresti sa ramai anonim sau daca vrei sa primesti notificare de livrare
apesi butonul finalizeaza comanda
Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura după ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligația ca dupa primirea confirmarii de comanda pe email, să verifice cu atentie toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi  responsabilă pentru orice întarzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Pre-comenzi

În cadrul website-ului noastru ai posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Acest lucru nu doar că îți conferă o libertate și o flexibilitate incredibila. Indiferent că vei comanda pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastră deține logistica necesară pentru a-ti asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmând a fi livrate exact la data dorită și în condițiile sugerate de tine.

Livrare

Zone deservite

Grupul Fleurs de Prestiges oferă livrare oriunde în Iasi și în zonele limitrofe efectuam livrarile in sistem propriu. Fleurs de Prestiges oferă livrare de flori si aranjamente cadou oriunde in Iasi, la preturi foarte accesibile. Acest website nu are o comanda minima impusa.

Metode de livrare

Pentru Iași și zonele limitrofe efectuam livrari in aceeasi zi, de luni pana duminica, in 4-6 ore de la primirea comenzii, iar pentru comenzi de peste 500 RON efectuăm livrari și în timpul nopții. Preluarea de comenzi pentru Iași si zonele limitrofe se face non-stop pe website. Toate livrarile în Iași si zonele limitrofe se efectuează în sistem propriu.

Floraria noastra online nu asigura livrari multiple prin intermediul plasării unei singure comenzi. Este nevoie de câte o comanda diferită pentru fiecare adresă. Pentru a beneficia de livrari la adrese multiple și pentru ca o comandă cu același produs sau mai multe produse la adrese diferite (adrese multiple). În cazul în care un client plasează o comanda online și doar mentioneaza in comentarii sau prin orice altă metodă că dorește livrări la adrese multiple, această cerință NU va putea fi procesată. Comanda integrala va fi automat livrată la adresa de livrare mentionață în câmpurile: Adresa de livrare, Nume și prenume destinatar, Număr de telefon destinatar.

Timp de livrare

În Iași și zonele limitrofe efectuăm livrari în 4-6 ore de la primirea plății, însa ora de livrare nu poate fi garantata. Facem constant eforturi sustinute pentru a respecta cu exactitate intervalele orare indicate de catre clienti, însa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va încerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urmă intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil.

Anumite livrari pot fi amânate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.

Tarife de livrare

Acest website nu are o comandă minimă impusă, însă pentru comenzi mai mici de 300 RON TVA inclus solicitam o taxa de transport de 30 RON, TVA inclus. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 300 RON, livrarea este gratuită.

Livrarea în orasul Iasi este gratuită pentru orice comandă!

Pot apărea taxe suplimentare pentru anumite localități.

Metode de ambalare

Pentru Iași și zonele limitrofe:

Florile sunt livrate conform pozei si specificațiilor de pe website, fară ambalare speciala / împachetare cadou!

Produsele tip decorațiuni, cadouri neperisabile sunt livrate in ambalajul original, cu instrucțiuni de folosire aferente.

Toate produsele perisabile sunt transportate in condiții de temperatură și umiditate optime

Poza produsului livrat

Fleursdeprestiges vă oferă, indiferent de zona de livrare aleasă, poza produsului ce urmează a fi livrat, pe email. Poza se poate transmite înainte sau după livrarea propriu-zisă, însă aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate,  prezentând exact produsul livrat către destinație. Pozele pot fi transmise doar prin email, iar echipa Fleursdeprestiges nu poate fi responsabilă pentru erori de comunicare de tipul: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc.

Legal, orice comerciant de tip florărie online are obligativitatea transmiterii pozei martor către client. In perioadele aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, onomastici, Crăciun etc. ne rezervăm dreptul de a amâna sau anula acțiunile de transmitere poza martor pe email, aceasta putând fi pusă la dispoziția clienților doar la cerere expresă pe email sau telefonic.

Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protecția anonimatului sau cu cererea expresa de păstrare a anonimatului nu sunt și nu vor fi divulgate expeditorului decât in cazuri excepționale: anchetă oficială din partea autorităților competente sau cerere expresă și oficială a expeditorului.

Riscuri livrare

În cazul in care persoana menționată ca și destinatară în comanda dumneavoastră nu este găsită la adresa sau accesul este restricționat în locație sau este vorba despre o adresa de companie, un spital, o scoală, o instituție publică, capelă etc, curierii vor lăsa pachetele sau produsele comandate la vecini sa recepție / portari, urmând ca persoana ce a ridicat coletul sa menționeze pe fisa de livrare numele complet si semnătura, pentru a putea fi identificată.

În aceste condiții comanda dumneavoastră este considerată livrată. În cazul refuzului de primire Fleursdeprestiges.ro nu își asumă nicio răspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea parțiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa Fleursdeprestiges.ro va face toate demersurile necesare pentru a comunica către client situația în cauză în urma refuzului de primire al comenzii de către destinatar în vederea soluționării aceștia in măsura posibilităților.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic înaintea livrării, pentru stabilirea traseului de distribuție. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmează sa primească, folosindu-se termenul general de “colet”.

Fleursdeprestiges nu își asuma nicio obligație daca livrarea nu poate fi efectuata datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extreme (cod galben / cod roșu / cod portocaliu), acces limitat la adresă, perioade foarte aglomerate de tipul : 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Crăciun etc.

Expediția comenzii în cauă se poate redirecta contra cost în o noua locație cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrată sau “livrare neconformă / marfa ofilita / marfa stricata” o comanda aflata într-o astfel de situație. Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrări clienților noștri atunci când ne sunt solicitate și să facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile in provincie vom asigura legătura clientului cu societatea de curierat pentru a soluționa eventuale situații in procesul de livrare.

Metode de plată

Card bancar, online

Cumpărăturile online au devenit foarte sigure în ultimii ani, astfel încât nu trebuie să te temi de absolut nimic. Intri pe website-ul nostru, plasezi comanda alegând metoda de plata Card bancar online – procesator de plăți PAYU, iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirecționat către serverul securizat pentru plată. Te rugăm să introduci cu atenție datele card-ului, iar dacă ai nevoie de ajutor, operatorii noștri îți pot oferi suport telefonic sau prin chat, în timp real. Pentru orice tip de probleme întâmpinate vă asiguram că le vom rezolva împreuna în cel mai scurt timp posibil.

Transfer bancar

Transferul bancar este efectiv plata prin banca – Op (ordin de plata) – acest tip de plată poate fi efectuat direct la sediile băncilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Plățile trebuiesc efectuate în avans, iar dupa plată este indicat să ne transmiți dovada plății prin email, pentru o procesare mai rapidă a comenzii.

Paypal

Pentru clienții care folosesc acest sistem de plată internațional, fară alta posibilitate de a achita, oferim varianta plații prin Paypal. Te rugăm să ne contactezi pentru a primi datele de plată și alte informații legate de această metodă de plată.

Plata la livrare

Acceptăm plata la livrare / ramburs.

Facturare plăți

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comanda SC Fleurs de Prestiges SRL-D. Orice comandă plasata pe website se achita înaintea livrării, exceptiile fiind comenzile care urmează să fie livrate în Iași și zonele învecinate.

Fleursdeprestiges.ro va emite către client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligația clientului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele plătitorului (persoana fizica sau juridica).

Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea și ștampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Fleursdeprestiges nu își asumă răspunderea de a pune la dispoziția clientului factura fizică, ci doar în format electronic. La solicitarea clientului, Fleursdeprestiges poate trimite clientului factura fizică semnată și stampilată in Iași prin sistemul propriu de livrare în termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar. Chitanța este eliberata doar pentru plațile cash.

Returnare produse

Completați acest forumular, urmărind instrucțiunile de trimitere: Formular denunțare

Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa expeditorului

În colet se vor afla toate documentele primite inițial;

Suma plătită va fi rambursată integral, în 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare și de acceptare a denunțării contractului din partea Fleurs de Prestiges

Clientul va primi suma achitată, însa nu va avea dreptul și la alte despăgubiri; formular retragere: Formular denunțare unilaterala

Pentru reclamații, vă rugăm să urmăriți procedura descrisă mai sus în acesti termeni și condiții.

Reclamații livrare

Pentru reclamații / conciliere internă gratuită te rugăm să te adresezi pe adresa de email contact@fleursdeprestiges.ro. Este necesar ca reclamația să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, poze doveditoare ale produsului nemulțumitor (daca este cazul), precum și detaliile de contact (telefon și adresa de email, numărul comenzii). O reclamație poate fi depusă în termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (produse neperisabile), exceptând cazurile în care este prevăzut altfel în contract pentru situații specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare, termenul poate diferi în funcție de rata de răspuns a clientului. Pentru a simplifica procedura reclamației completați acest formular, urmărind instrucțiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala.

Anulare comenzi

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisă la contact@fleursdeprestiges.ro cu cel puțin 4 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare în Iași numai în cazul în care comanda nu a fost deja pregatită de livrare.

În cazul în care, această comandă a fost deja achitată, iar clientul o anulează după termenul menționat mai sus, compania va returna clientului doar 50% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). În cazul unei anulări cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi înapoiata în totalitate, în termen de 14 zile de la recepționarea solicitarii în scris.

Compania își rezervă dreptul de a-și alege clienții și de a anula o anumită comandă, urmând a anunța clientul de această schimbare cu minim 24 de ore înaintea zilei de livrare.

Confirmări de comandă și livrare

Confirmări de comandă

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, împreună cu un număr unic de comandă. Clientul are obligația de a verifica orice informație furnizată în cadrul comenzii și de a sesiza echipa fleursdeprestiges în cazul în care au survenit anumite erori în informațiile primite. Orice astfel de sesizare se va face telefonic sau prin email, menționându-se numărul unic de comandă primit. Ulterior oricărei modificări în cadrul comenzii, echipa va notifica în scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate în scris sau telefonic.

Probleme livrare comandă

Pot exista situații in care destinatarul sa nu fie găsit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, echipa va proceda proceda conform uneia dintre soluțiile enunțate mai jos, în funcție de situația survenita:

destinatarul nu este la adresa – coletul va fi predat, pe baza de semnătură și preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locație (vecin, coleg, ruda, soț, soție etc.)
destinatarul nu este la adresa și nici altcineva în locație – se va încerca o noua livrare in cursul aceleași zile, în cazul in care traseul livratorului permite; se va încerca o noua livrare a doua zi; se vor încerca maxim 3 livrări la aceeași adresă, urmând a se lua legătura cu clientul, pentru noi indicații. În cazul in care nici după cele 3 încercări livrarea nu este posibila și în cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de fleursdeprestiges pentru reîmprospătarea produselor din comanda si pentru o noua livrare; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor încercări de livrare și nici nu se pot returna banii clientului. Eventuale distrugeri ale produselor perisabile din astfel de comenzi cad în sarcina clientului si nu pot fi reclamate către SC FLEURS DE PRESTIGES SRL-D.
destinatarul refuză primirea coletului – angajații companiei vor lua legătura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata și nici nu se pot returna banii clientului.
in cazul in care comanda este livrata, sub semnătură, destinatarului menționat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parți, atunci compania este eliberată de orice penalități, amenzi sau returnări pentru orice situații apărute ulterior.
Confirmări de livrare

Clientul va primi prin email sau prin SMS confirmarea de livrare a comenzii fără a fi menționat numele persoanei care a primit coletul. In cazul in care se dorește aceasta informație, clientul poate oricând solicita acest lucru prin email sau telefonic.

Confirmarea livrării prin SMS – Pentru a fi eligibil recepționării prin sms a confirmării de livrare, numărul introdus de către client trebuie să respecte formatul 0040/+40/0 7(03)zz zzz zzz, să fie compatibil cu tehnica SMS și să aparțină rețelelor Vodafone, Orange, Cosmote, Digi sau alte rețele care operează pe teritoriul României.

Fleursdeprestiges.ro nu își asuma răspunderea pentru livrarea greșită a mesajului sms sau nelivrarea acestuia din următoarele cauze: introducerea greșită a numărului de telefon, numărul nu respecta formatele acceptate, numărul este portat, exista erori de rețea sau in sistemul partenerilor, clientul nu alege opțiunea de transmitere prin sms a confirmării de livrare, la plasarea comenzii. Fleursdeprestiges.ro nu poate înregistra ulterior plasării comenzii solicitarea de recepționare a confirmării de livrare prin SMS întrucât aceasta opțiunea poate fi selectată doar din procesul de comandă.

Termene și penalități

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a comenzii, compania este obligată să anunțe clientul de termenul estimat de finalizare al livrării. Se va încerca mai întâi soluționarea unor eventuale probleme pe cale amiabilă. În caz contrar, clientul va avea dreptul să revendice daune suplimentare de la companie, doar când este permis de lege, în cazul neîndeplinirii totale sau parțiale din partea companiei a executării comenzii în conformitate cu termenele stabilite. În cazul în care compania primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrandu-se în termen de 3 zile lucratoare.

În cazul în care clientul întarzie din vina sa să plătească produsele solicitate în termenul prevăzut în factura emisă de companie, este obligat la plata unei penalități de 1% pe zi din suma datorată.

Respectarea legilor și standardelor

Compania va respecta toate legile, reglementările și ordonanțele aplicabile la realizările sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor și Serviciilor, aplicabile la sănătate, securitate și mediu.

Răspundere

Compania nu poate fi ținută responsabilă pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

Încălcare prevederi și drepturi

Dacă Compania nu execută obligațiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neîndepliniri în scris pe email contact@fleursdeprestiges.ro. Un plan de acțiune va fi validat între cele doua părți în termen de 5 zile lucrătoare de la notificare.

Forța majoră

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Legea aplicabilă

Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din interpretarea și executarea acestui contract se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente.

Prevederi diverse

Dacă una sau mai multe prevederi al setului de termeni și condiții de vânzare sunt în conflict cu oricare cerință legal aplicabilă, anumite prevederi nu vor fi aplicate și Părțile se vor strădui împreuna să convină asupra unor noi prevederi care să respecte spiritul prevederilor inițiale.

Compania și clientul vor fi considerați independenți și nici uneia din părți nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte.

Termenii si condițiile acestui website înlocuiesc alte înțelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Părțile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin înțelegere scrisă semnată de ambele părți.

Compania își rezervă dreptul de a-și selecta clientela.

Consimțăminte

Clienții / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni și condiții de la intrarea pe website până la finalizarea vizitei, indiferent dacă clientul comandă / achită produse în cadrul acestui website sau nu. Ca utilizator, înțelegeți şi sunteți de acord cu următoarele responsabilități: să furnizați date adevărate, exacte şi complete despre dumneavoastră și despre livrare.

Promoții și oferte

Orice promoție sau ofertă disponibilă pe website are un termen de valabilitate menționat de către companie și anumiți termeni și condiții disponibili public în cadrul website-ului.

Clienții care beneficiază de aceste promoții sau oferte se vor supune termenilor și condițiilor legate de respectiva promoție sau ofertă, respectivele prevederi completând setul de termeni și condiții de față și nu anulându-l. Voucher de discount pentru o nouă comandă.

Periodic, compania poate oferi un voucher de discount la plasarea unei comenzi noi pe website, ce poate fi folosit la o viitoare comandă. Valoarea discount-ului este stabilită de către companie. Nu se accepta în acest caz să se plaseze o noua comandă de către client folosind vocuherul primit, iar prima comandă să fie anulată.

Compania își rezervă dreptul de a anula acest tip de comenzi, chiar și în cazul în care sunt achitate. Voucherul poate fi folosit doar în cazul în care comanda inițială a fost finalizată cu succes: achitată, livrată. Voucher-ele de discount, discount-urile din promoții cu alte companii, discount-urile din contul de client sau din cardul de fidelitate nu se cumuleaza cu alte reduceri sau intre ele. Clientul poate alege un singur discount de care să beneficieze.

Drepturi de autor

Întregul conținut de pe acest website care include, dar nu se limitează la: texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea SC FLEURS DE PRESTIGES SRL-D.
SC FLEURS DE PRESTIGES SRL-D nu garantează ca website-ul și conținutul acestuia nu conține erori sau că întregul conținut este 100% corect si valid. Clienții FeleursdePrestiges au dreptul de a copia si printa conținutul website-ului sau porțiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda în cadrul site-ului sau telefonic. Nu este sub nici o forma permisa preluarea conținutului de pe acest website in scopuri comerciale. În cazul în care apar probleme în ceea ce privește politica drepturilor de autor ne puteți contacta la contact@fleursdeprestiges.ro și veți primi un răspuns în maxim 24h.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Fleursdeprestiges.ro prelucrează datele clienților / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate și manuale, destinate emiterii facturilor de servicii și produse, livrării comenzilor plasate, colectarea creanțelor legate de acestea precum și rezolvării solicitărilor în legătura cu activitatea desfășurată de companie.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si liberă circulație a acestor date, clienții beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodată, clienții au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc si sa solicite ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa în scris pe adresa de email contact@ fleursdeprestiges.ro. De asemenea, clienților le este recunoscut dreptul de a se adresa justiției. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in străinătate.

Observație:

Orice persoană are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fără nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor si interesului fiecăruia. Navigând pe acest website, va exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser. Un cookie este format din 2 parți: numele si conținutul sau valoarea cookie-ului. Cookie-urile în sine nu solicita informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute o data ce utilizatorul a părăsit website-ul și unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare data când utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri permanente’). Cu toate acestea, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator in orice moment prin intermediul setărilor browserului.

O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:

Cookie-uri de performanta a site-ului
Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
Cookie-uri pentru geotargetting
Cookie-uri de înregistrare
Cookie-uri pentru publicitate
Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate
Mai jos sunt prezentate toate informațiile legate de cookies:

Cookies

Ce este un “cookie”?

Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware si nu poate accesa informațiile de pe hard drive-ul utilizatorului).

Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Exista 2 categorii mari de cookie-uri:

Cookieuri de sesiune – acestea sunt stocate temporar in dosarul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta sa le memoreze pana cand utilizatorul iese de pe web-siteul respectiv sau inchide fereastra browserului ( ex: in momentul logarii/delogarii pe un cont de webmail sau pe retele de socializare).

Cookieuri Persistente – Acestea sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament (si in general depinde de durata de viata prestabilita pentru cookie). Cookie-urile persistente le includ si pe cele plasate de un alt website decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de ‘third party cookies’ (cookieuri plasate de terti) – care pot fi folosite in mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel incat sa fie livrata publicitate cat mai relevanta pentru utilizatori

Care sunt avantajele cookie-urilor?

Un cookie contine informatii care fac legatura intre un web-browser (utilizatorul) si un web-server anume (website-ul). Daca un browser acceseaza acel web-server din nou, acesta poate citi informatia deja stocata si reactiona in consecinta. Cookie-urile asigura userilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorillor: ex – preferintele in materie de confidentialitate online, optiunile privind limba site-ului, cosuri de cumparaturi sau publicitate relevanta.

Care este durata de viata a unui cookie?

Cookieurile sunt administrate de webservere. Durata de viata a unui cookie poate varia semnificativ, depinzand de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusive pentru o singura sesiune (session cookies) si nu mai sunt retinute odata de utilizatorul a parasite website-ul si unele cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri permanente‘). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.

Ce sunt cookie-urile plasate de terti?

Anumite sectiuni de continut de pe unele site-uri pot fi furnizate prin intermediul unor terte parti/ furnizori (ex: news box, un video sau o reclama). Aceste terte parti pot plasa de asemenea cookieuri prin intermediul site-ului si ele se numesc “third party cookies” pentru ca nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terti trebuie sa respecte de asemenea legea in vigoare si politicile de confidentialitate ale detinatorului site-ului.

Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site

O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:

Cookie-uri de performanta a site-ului

Cookie-uri de analiza a vizitatorilor

Cookie-uri pentru geotargetting

Cookie-uri de inregistrare

Cookie-uri pentru publicitate

Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti: (Google, Gemius, Adocean, Etarget )

Cookie-uri de performanta

Acest tip de cookie retine preferintele utilizatorului pe acest site, asa incat nu mai este nevoie de setarea lor la fiecare vizitare a site-ului.

Exemple:

– setarile volumului pentru video player

– viteza de video streaming cu care este compatibil browserul

Cookie-uri pentru analiza vizitatorilor

De fiecare data cand un utilizator viziteaza acest site softul de analytics furnizat de o terta parte genereaza un cookie de analiza a utilizatorului. Acest cookie ne spune daca ati mai vizitat acest site pana acum. Browserul ne va spune daca aveti acest cookie, iar daca nu, vom genera unul. Acesta permite monitorizarea utilizatorilor unici care ne viziteaza si cat de des o fac. Atat timp cat nu sunteti inregistrat pe acest site, acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele fizice, ele sunt folosite doar in scop statistic. Daca sunteti inregistrat putem sti, de asemenea, detaliile pe care ni le-ati furnizat, cum ar fi adresa de e-mail si username-ul – acestea fiind supuse confidentialitatii si prevederilor din Termeni si Conditii, Politica de confidentialitate precum si prevederilor legislatiei in vigoare cu privire la protejarea datelor cu caracter personal

Cookie-uri pentru geotargetting

Aceste cookie-uri sunt utilizate de catre un soft care stabileste din ce tara proveniti. Este complet anonim si este folosit doar pentru a targeta continutul – chiar si atunci cand sunteti pe pagina noastra in limba romana sau in alta limba primiti aceeasi reclama.

Cookie-uri pentru inregistrare Atunci cand va inregistrati pe acest site, generam un cookie care ne anunta daca sunteti inregistrat sau nu. Serverele noastre folosesc aceste cookie-uri pentru a ne arata contul cu care sunteti ingregistrat si daca aveti permisiunea pentru un serviciu anume. De asemenea, ne permite sa asociem orice comentariu pe care il postati pe site-ul nostru cu username-ul dvs. Daca nu ati selectat “pastreaza-ma inregistrat”, acest cookie se va sterge automat cand veti inchide browserul sau calculatorul.

Cookie-uri pentru publicitate

Aceste cookie-uri ne permit sa aflam daca ati vizualizat sau nu o reclama online, care este tipul acesteia si cat timp a trecut de cand ati vazut mesajul publicitar. Aceste cookie-uri le folosim si pentru a targeta publicitatea online. Putem folosi, de asemenea, cookieuri apartinand unei terte parti, pentu o mai buna targetare a publicitatii, pentru a arata de exemplu reclame despre vacante, daca utilizatorul a vizitat recent un articol pe site despre vacante. Aceste cookie-uri sunt anonime, ele stocheaza informatii despre contentul vizualizat, nu despre utilizatori. De asemenea, setam cookie-uri anonime si prin alte site-uri pe care avem publicitate. Primindu-le, astfel, noi le putem folosi pentru a va recunoaste ca vizitator al acelui site daca ulterior veti vizita site-ul nostru, va vom putea livra publicitatea bazata pe aceasta informatie.

Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

O mare parte din publicitatea pe care o gasiti pe acest site apartine tertelor parti. Unele dintre aceste parti folosesc propriile cookie-uri anonime pentru a analiza cat de multe persoane au fost expuse unui mesaj publicitar, sau pentru a vedea cate persoane au fost expuse de mai multe ori la aceeasi reclama.

Companiile care genereaza aceste cookie-uri au propriile politici de confidentialitate, iar acest site nu are acces pentru a citi sau scrie aceste cookie-uri. Cookie-urile celor terte parti pot fi folosite pentru a va arata publicitatea targeta si pe alte site-uri, bazandu-se pe navigarea dvs pe acest site.

Alte cookie-uri ale terțelor părti

Pe unele pagini, tertii pot seta propriile cookie-uri anonime, in scopul de a urmari succesul unei aplicatii, sau pentru a customiza o aplicatie. Datorita modului de utilizare, acest site nu poate accesa aceste cookie-uri, la fel cum tertele parti nu pot accesa cookie-urile detinute de acest site. De exemplu, cand distribuiti un articol folosind butonul pentru retelele sociale aflat pe acest site, acea retea sociala va inregistra activitatea dvs.

Ce tip de informatii sunt stocate si accesate prin intermediul cookie-urilor?

Cookie-urile pastreaza informatii intr-un fisier text de mici dimensiuni care permit unui website sa recunoasca un browser. Webserverul va recunoaste browserul pana cand cookie-ul expira sau este sters.

Cookie-ul stocheaza informatii importante care imbunatatesc experienta de navigare pe Internet ( ex: setarile limbii in care se doreste accesarea unui site; pastrarea unui user logat in contul de webmail; securitatea online banking; pastrarea produselor in cosul de cumparaturi)

De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?

Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.

Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.

Exemple de intrebuintari importante ale cookieurilor ( care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de stiri, vreme, sport, harti, servicii publice si guvernamentale, site-uri de entertainment si servicii de travel.

Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor, preferintele de limba ( Ex: afisarea rezultatelor cautarilor in limba Romana).

Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).

Limitarea frecventei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.

Furnizarea de publicitate mai relevanta pentru utilizator.

Masurarea, optimizare si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe unwebsite (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.

Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.

Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri

Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata).

Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele in a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile in scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti in alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a informatiilor personale.

Sfaturi pentru o navigare sigura si responsabila, bazata pe cookies.

Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

Iata cateva sfaturi care va pot asigura ca nevigati fara griji insa cu ajutorul cookieurilor:

Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.

Daca nu va deranjeaza cookie-urile si sunteti singura persoana care utilizaeaza computerul, puteti seta termene lunigi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.

Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookieuri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.

Instalati-va si updatati-va constant aplicatii antispyware.

Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri.

Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Asigurati-va ca aveti browserul mereu updatat. Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor.

Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale. Cu o intelegere clara a modului lor de operare si a beneficiilor pe care le aduc, puteti lua masurile necesare de securitate astel incat sa puteti naviga cu incredere pe internet.

Cum pot opri cookie-urile?

Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.

Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii.

Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.

Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteti folosi optiunea “ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.

Cookie settings in Internet Explorer (http://support.microsoft.com/kb/196955 )

Cookie settings in Firefox (http://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies )

Cookie settings in Chrome ( http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647 )

Cookie settings in Safari (http://support.apple.com/kb/PH5042 )

Confidențialitate și publicitate

Clientul întelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau nu va face publice nici una dintre informările primite de la companie.

Toate documentele și informațiile de orice natura furnizate de către client companiei, incluzând, dar fără a se limita la comandă, vor rămane în proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului și pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al companiei și după obținerea unui angajament de confidențialitate din partea celui care le primește.

Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de client cu privire la comandă, livrare, comunicări, probleme survenite sau soluționări propuse, fără consimțământul prealabil scris al companiei. Orice defăimare, publicitate / reclamă negativă, informații publice dăunătoare companiei, făcute de către client fără acordul companiei, pot atrage după ele apelarea la instanțele judecătorești competente și solicitarea de plată a unor daune, în funcție de prejudiciile create.

Compania își rezervă dreptul de a adăuga materiale publicitare în plicurile cu felicitări transmise către destinatari (flyere / liflet-uri / vouchere / scrisori publicitare / elemente de marketing), de la terți sau pentru brand-urile proprii Fleurs de Prestiges.  Prin plasarea comenzii și prin aceptarea acestor termeni și condiții, clientul este de acord cu acest aspect, fără a fi necesar să fie anunțat în prealabil.