Coș

Informații: +40 756 782 872

Livrare rapidă în toată România.

Termeni și condiții

 1. CONDIȚII GENERALE

1.1 Fleurs de Prestiges este denumirea comercială a FLORI DE PRESTIGIU ONLINE SRL-D  , persoană juridică cu sediul în Localitatea Zănești, Jud. Neamț, înregistrată la Registrul  Comerțului sub numărul J27/1318/2019 , CUI 42006432

1.2 Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni și condiții pentru utilizarea în cele mai bune condiții a website-ului nostru. Accesarea și folosirea acestui website implică acceptarea tacită a termenilor si condițiilor prezentate mai jos, care reprezintă chiar înțelegerea părților, ce poartă denumirea de contract.

1.3 Termenii și condițiile prezentate în cele ce urmează, se aplică tuturor comenzilor plasate de către client(denumit în continuare “dumneavoastră” sau “utilizator”) către societatea ….. , prin intermediul oricărei versiuni a platformei ce este pusă la dispoziția publicului.

1.4 Prin utilizarea site-ului deținut de Fleurs de Prestiges și/sau prin plasarea de comenzi pentru produsele comercializate de către noi, utilizatorul se oblige să respecte termenii și condițiile menționate. 

1.5 Modificarea sau adăugarea unor produse/servicii pe site, la un moment dat sau pentru o anumită perioadă de timp, nu implică și nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în permanență. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs/serviciu.

1.6 Fleurs de Prestiges urmărește să ofere utilizatorului cea mai bună experiență pentru cumpărături online. În acest sens, ne asigurăm în permanență că serviciile noastre funcționează fără greșeală. Utilizatorul înțelege și este de acord să nu posteze, să nu distribuie, să nu încarce sau să promoveze conținut de orice fel, care are o influență negativă sau este capabil să producă prejudicii companiei, produselor sau serviciilor comercializate de către noi. De asemenea, utilizatorul se obligă să nu folosească dispozitive de orice fel, care ar putea restricționa, împiedica sau bloca accesul unui alt utilizator către site-ul nostru, ori care ar putea în pericol integritatea și siguranța acestuia.

  1. LIVRARE

Taxa de livrare

2.1 Fleurs de Prestiges este un magazin online destinat livrării de produse către clienți, persoane fizice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau familiale ori persoane juridice, numai pe teritoriul României. În momentul finalizării procesului de livrare, o persoană cu vârsta de cel puțin 18 ani, regăsit ca destinatar, va semna dovada de primire și verificare a produselor expediate.

2.2 Pentru comenzile a căror valoare este de cel puțin 500 Lei, transportul este GRATUIT în toată țara. În cazul în care valoare comenzii este mai mică de 500 Lei, costurile aferente transportului sunt suportate de către cumpărător.

2.3 Costul de transport pentru comenzile cu o valoarea mai mică de 499 lei este de 27 de lei și poate varia în funcție de locația la care trebuie livrat și tariful curierului. 

Termenul de livrare

2.4 Fleurs de Prestiges depune toate eforturile necesare pentru ca acceptarea și procesarea comenzilor să fie efectuată în cel mai scurt timp și în cele mai bune condiții. Livrarea produselor va fi realizată la adresa de domiciliu sau la o altă adresă din România, conform opțiunii de livrare și a informațiilor menționate de client.

2.4 Fleurs de Prestiges depune toate eforturile în vederea pregătirii și expedierii coletului către client, în cel mai scurt timp posibil, sub condiția onorării comenzilor în ordinea în care acestea au fost plasate.

2.5 Comanda dumneavoastră este expediată și livrată de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00. În cazul în care comanda nu a fost livrată la data stabilită de comun acord sau în termenul despre care ați fost informat,  vă rugăm sa contactați serviciul nostru pentru clienți, telefonic la nr. 0756.782.872 sau prin email, la adresa: [email protected].

2.6 Comanda plasată pe site, va fi procesată și livrată în limita stocului disponibil, după confirmarea primită în acest sens din partea echipei Fleurs de Prestiges.

2.7 Termenul de livrare este de 24-48 ore din momentul în care comanda a fost procesată și predată curierului. 

2.8 Termenul de procesare a comenzii este de până la 48 ore din momentul în care aceasta a fost plasată pe site.

2.9 Fleurs de Prestiges stabilește în mod unilateral (fără acordul clientului) firma de curierat care va proceda la expedierea comenzilor plasate pe site. În mod obișnuit, coletele se livrează prin intermediul FAN Courier/Cargus.

2.10 Procesul de livrare se consideră finalizat în momentul în care clientul a semnat fișa de predare și a intrat în posesia coletului.

Riscurile de livrare

2.11 Fleurs de Prestiges depune eforturi constante în vederea respectării intervalelor orare de livrare indicate de către client, precum și a celorlalte termene de livrare standard. Cu toate acestea, Fleurs de Prestiges nu garantează și nu răspunde pentru eventuale întârzieri generate de motive obiective, precum: existența unui volum mare de comenzi, zile de sarbătoare, condiții de trafic îngreunat, vreme nefavorabilă sau orice alte condiții de forță majoră. În situații de acest tip, livrarea va fi efectuată în perioada imediat următoare, destinatarul fiind informat în mod permanent despre statusul livrării și despre toate aspectele ce țin de realizarea acesteia în cele mai bune condiții.

2.12 În cazul în care, din motivele prezentate mai sus, livrarea nu poate fi efectuată, clientul va fi informat în cel mai scurt timp, astfel, comanda va fi considerată anulată, iar suma de bani achitată va fi rambursată în totalitate. 

2.13 Clientul va fi informat fără întârziere în cazul în care livrarea nu poate fi efectuată din culpa exclusivă a Fleurs de Prestiges. În această situație, comanda va fi considerată anulată, iar contravaloarea acesteia va fi rambursată în totalitate.

2.14 Rambursarea va avea loc în termen de 14 zile de la momentul în care clientul este informat despre imposibilitatea de livrare, în contul din care a fost efectuată plata

2.15 Dacă plata nu a fost făcută anterior, comanda se consideră anulata, iar contractul dintre părți încheiat.

Vă rugăm sa luați în considerare următoarele:

  • În cazul în care un client(destinatar) semnează pentru conformitate la livrare, prin bifarea căsuței DA pentru produs preluat în stare bună, reclamațiile ulterioare livrării nu vor putea fi luate în considerare.
  • În cazul în care clientul solicită personalizări ale produselor, prin intermediul opțiunilor de pe site ori printr-o solicitare telefonică ori prin email, orice reclamații ulterioare livrării nu se pot lua în considerare, cu excepția celor legate strict de calitatea ori conformitatea produsului.
  • Clientul are obligația ca după primirea confirmării comenzii din partea Fleurs de Prestiges, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice eventualele erori survenite în legătura cu datele persoanele, de livrare sau ale produsului. În acest caz,  Fleurs de Prestiges nu va fi responsabilă pentru orice întârzieri sau probleme de comunicare cauzate de prin greșeli ale clientului, omisiuni, ștergeri de fișiere, erori, defecțiuni, întreruperi ori viruși sau alte asemenea programe, fie că sunt sau nu urmările unei forțe majore și de asemenea nici în cazul unor eventuale acțiuni de furt, distrugere, acces neautorizat la un sistem informatic, date și informații aflate în proprietate.
  • După finalizarea procesului de livrare, clientul este rugat să verifice produsul comandat și să notifice echipa Fleurs de Prestiges despre eventuale probleme, defecte sau lipsuri constatate.

Livrarea anonimă

2.16 În situația în care dumneavoastră ați solicitat livrarea anonimă, ne obligăm să păstrăm confidențialitatea deplină privind livrarea, sub respectarea clauzelor contractuale și cu respectarea prevederilor legale în materie.

Livarea multiplă

2.17 Fleurs de Prestiges nu asigură livrări mulplite prin intermediul plasării unei singure comenzi. În cazul în care dumneavoastră doriți livrarea produselor comandate la adrese diferite, vă rugăm să ne contactați telefonic la nr. 0756.782.872 sau la adresa de email: [email protected]

 

  1. PRODUSE

Livrarea produselor

3.1 În situația în care persoana destinatar nu este găsită la adresă de către curier, dacă în zona este restricționat accesul, ori adresa de livrarea este indicată o companie, o instituție publică, școală, ș.a.m.d, curierul va preda coletul aferent comenzii plasate unor persoane de încredere, cum ar fi: membri de familiei, vecini, portari, personal de recepție sau persoane anume desemnate în acest sens, sub condiția menționării numelui complet și al semnării fișei de livrare-predare. În aceste circumstanțe, comanda dumneavoastră este considerată livrată. Fleurs de Prestiges nu își asumă responsabilitatea în situația unui refuz de primire din partea persoanelor menționate anterior și nu răspunde pentru degradarea sau deteriorarea produsului ulterioră acestui moment, astfel încât nu este posibilă returnarea totală sau parțială a contravalorii comenzii. Cu toate acestea, Fleurs de Prestiges are obligația să informeze destinatarul cu privire la situația generată de imposibilitatea livrării produsului.

3.2 Compania noastră nu are nici o obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată din pricina informațiilor de livrare eronate, a refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă acesta nu poate fi contactat conform datelor menționate în comandă. În aceste situații, coletul poate fi redirecționat către o altă adresă, livrarea fiind realizată în termen de 48 ore, contra cost.

3.3 Dacă livrarea nu poate fi efectuată din culpă exclusivă a clientului, iar acesta, în mod nejustificat, nu răspunde la solicitările echipei Fleurs de Prestiges, comanda se consideră anulată și contractul dintre părți este încheiat.

3.4 În cazul unei erori cu privire la reducerea/majorarea prețului unui produs existent pe site-ul nostru, putem refuza furnizarea respectivului produs, sub obligația de a notifica această situație clientului, precum și prețul real al produsului, anterior predării coletului către curier. În acest caz, clientul are posibilitatea de a decide dacă dorește să achiziționeze produsul conform informațiilor primite din partea noastră.

Conformitatea produselor

3.5 Fleurs de Prestiges depune toate eforturile pentru a expune în mod real caracteristicile produselor comercializate. Forma, culoarea și detaliile ilustrate prin imaginile de prezentare(cu titlu informativ) de pe site sunt influențate de sistemul dumneavoastră informatic, astfel încât nu putem garanta că toate caracteristicile sunt afișate în mod corect pe dispozitivul dumneavoastră. 

3.6 În orice situație, Fleurs de Prestiges respectă tipul de aranjament, culoarea, tipul și ponderea florilor din imagine, rezultatul fiind un produs identic sau foarte asemăntor cu cel prezentat pe site.

Fotografierea produselor

3.7 Fleurs de Prestiges se obligă ca anterior predării coletului spre livrare, să realizeze fotografii martor, pentru a surprinde starea și condiția în care acesta se prezintă la momentul predării către curier. Fotografiile realizate vor fi trimise pe adresa de email a clientului, în cel mai scurt timp. În perioadele aglomerate ale anului ( zile de sărbătoare legală, 8 Martie, Black Friday, Crăciun, Paște)  ne rezervăm dreptul de a anula/amâna operațiunea de transmitere a fotografiilor martor, cu excepția cazului în care există o solicitare expresă în acest sens, din partea clientului.

  1. PLASAREA COMENZII

4.1 Plasarea comenzii se realizează prin intermediul site-ului www.fleursdeprestiges.ro sau prin apel telefonic la nr. 0756.782.872

4.2 Contractul dintre părți se consideră încheiat la momentul validării comenzii de către Fleurs de Prestiges, prin transmiterea unui mesaj de confirmare în acest sens, pe adresa de email indicată de client.

4.3 După plasarea comezii, clientul va primi un email la adresa menționată, prin care noi vom confirmă preluarea și procesarea acesteia. În situația în care, din diverse motive, comanda dumneavoastră nu poate fi procesată, vom anunța acest lucru în cel mai scurt timp posibil. De asemenea, în cazul în care plata a fost efectuată odată cu plasarea comenzii, Fleurs de Prestiges va rambursa contravaloarea acesteia prin aceeași metodă de plată, în contul folosit de client.

4.4 Pentru plasarea unei comenzi, clientul declară faptul că are cel puțin 18 ani, datele pe care le-a furnizat sunt reale, complete și corecte și este de acord cu Termenii și Condițiile de Utilizare. Fleurs de Prestiges nu este răspunzătoare pentru niciun prejudiciu cauzat prin furnizarea unor date nereale, incorecte sau incomplete ori utilizate de către client fără permisiunea destinatarului sau a unei alte persoane.

4.5 În cazul în care produsul comandat nu mai este în stoc, clientul va fi informat fără întârziere, iar dacă plata a fost efectuată, contravaloarea acesteia va fi rambursată integral. Dacă rambursarea nu este dorită, clientul poate schimba produsul inițial cu un alt produs existent pe site.

  1. CONTUL DE UTILIZATOR

5.1 Pentru plasarea unei comenzii este necesară crearea unui cont de utilizator. În acest caz, clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor aferente contului personal și este răspunzător pentru toate acțiunile desfășurate prin intermediul acestuia.

  1. METODE DE PLATĂ

5.1 Pentru toate comenzile plasate pe site-ul nostru, clientul are posiblitatea modalitatea în care va fi efectuată plata. 

5.2 În cazul plății prin card bancar, produsele vor fi expediate doar atunci când plata ori dovada de plată este trimisă și procesată de către Fleurs de Prestiges.

Modalități de plată pentru comenzi plasate pe site:

  • Plata online prin card bancar – plata este realizată la momentul finalizării procesului de plasare a comenzii, prin folosirea unui card de credit sau de debit valabil (VISA/ Mastercard)
  • Plată Ramburs – plata este realizată la momentul în care produsul este livrat clientului

Modalități de plata pentru comenzi plasate telefonic:

  • Transfer bancar în contul comunicat de către Fleurs de Prestiges
  • Depunere numerar în cont la orice sucursală bancară
  • Plată Ramburs 

5.2 În situația în care clientul optează pentru Plata Ramburs (la livrare),  Fleurs de Prestiges va percepe o taxă de procesare în valoare de 5 Lei.

5.2 Prețurile produselor listate pe site includ taxa pe valoarea adăugată(TVA), astel cum este prevăzută de dispozițiile legale în vigoare la acel moment.

5.3 După livrarea produsului, factura fiscală aferentă comenzii va fi trimisă la adresa indicată de către client.

  1. ANULAREA COMENZII

6.1 În cazul în care v-ați răzgândit, indiferent de motiv, aveți posibilitatea de a anula comanda printr-o notificare scrisă la adresa de email, [email protected]. Plata efectuată va fi rambursată în contul din care aceasta a fost făcută.

6.2 Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisă la adresa menționată anterior, în termen de 24 ore de la plasarea comenzii și numai în cazul în care comanda nu a fost pregătită pentru livrare și predată curierului. Dacă nu sunt respectate aceste condiții, iar anularea se face până la finalizarea procesului de livrare, Fleurs de Prestiges va returna clientului contravalorea parțială a produsului (70%). Anularea nu poate fi făcută în situația în care clientul a intrat în posesia coletului.

6.3 Returnarea sumei de bani datorată clientului se face în termen de 15 zile din momentul recepției solicitării de anulare. De asemenea, clientul poate opta pentru schimbarea produsului cu un alt produs existent în stoc, situație în care suma achitată pentru comanda anterioară nu va mai fi returnată ori va fi returnată în limita diferenței valorice dintre produse, atunci când produsul de schimb este mai ieftin decât cel inițial.

6.4 În cazul unor fenomene meteo extreme, în perioade foarte aglomerate ale anului ori în cazuri de forță majoră, Fleurs de Prestiges își rezervă dreptul de a amâna sau anula anumite comenzi, sub condiția notificării clientului și informării acestuia cu privire la situația care a condus la luarea acestei decizii, dar nu mai târziu de 24 ore din momentul apariției sale.

6.5 Fleurs de Prestiges își rezervă dreptul de a-și alege clienții și de a anula o comandă, cu o notificare scrisă în acest sens și trimisă clientului în maxim 24 ore. 

Comanda nu poate fi anulată și banii nu pot fi restituiți atunci când:

  • Destinatarul nu este găsit la adresă – coletul va fi predat unei persoane aflate în locație, pe bază de nume și semnătură.
  • Destinatarul nu poate fi contactat și nimeni nu este găsit la adresă –  se va încerca o nouă livrare în următoarele 3 zile, ulterior clientul fiind contactat pentru a indica o nouă adresă de livrare. În acest caz, costurile și riscurile unei noi livrări, vor fi suportate de către client.
  • Destinatarul refuză primirea coletului – clientul va fi contactat de către Fleurs de Prestiges pentru a obține noi informații de livrare și de soluționare a incidentului.

6.6 În situația în care în mod nejustificat și culpabil Fleurs de Prestiges nu își îndeplinește obligațiile contractuale, va informa clientul în acest sens, acesta având dreptul de a anula comanda, indiferent de stadiul în care aceasta se află și de a primi contravaloarea sumei achitate într-un termen de maxim 14 zile de la data informării mai sus menționate.

6.7 În cazul în care, din motive justificate, nu pot fi respectate termenele de procesare/livrare, Fleurs de Prestiges se obligă să notifice clientul în acest sens și să stabilească noi termene.  În tot acest timp, clientul poate solicita anularea și restituirea banilor, în funcție de stadiul în care comanda se află în acel moment:

  • Comanda nu a fost predată curierului – clientul poate solicita anularea și restituirea în totalitatea a contravalorii comenzii.
  • Comanda a fost predată curierului, dar nu a fost livrată – clientul poate solicita anularea și restuirea parțială a contravalorii comenzii (70%).

6.8 Atunci când, datorită unei împrejurări create prin fapta clientului (informații eronate de livrare ori facturare, date de contact greșite) Fleurs de Prestiges nu poate onora comanda în termenele menționate ori stabilite de comun acord, anularea poate fi solicitată, iar restiturea sumei de bani va fi făcută parțial(70%).

6.9 Restituirea contravalorii atunci când anularea a fost solicitată după ce produsul a fost predat curierului, este parțială, deoarece produsul a trecut printr-un proces de personalizare, iar datorită modului de asamblare al acestuia, unele componente nu ar putea fi refolosite în asamblarea unui alt produs. De asemenea, florile pot suferi modificări calitative, prin scoaterea acestora din cutia cadru.

6.10 În situația în care clientul a optat pentru plata la livrare(ramburs), anularea comenzii poate fi făcută până la finalizarea procesului de livrare, fără nici un fel de limitare/condiții.

6.10 Compania nu poate fi ținută să răspundă pentru daunele provocate clientului ori unei terțe persoane, prin executarea cu bună-credință a comenzii plasate și implicit a obligațiilor asumate și nici pentru daunele ce rezultă din utilizarea Produselor după finalizarea procesului de livrare, în special pentru pierderea sau deteriorarea acestora, atunci când nu sunt respectate instrucțiunile de utilizare și păstrare regăsite în colet.

  1. RETURNAREA PRODUSULUI

7.1 Conform prevederilor legale, clientul are dreptul de a returna un produs, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile din momentul în care comanda a fost livrată. Cu toate acestea, returnarea fără justificare este posibilă doar în cazul produselor neperisabile. În cazul celorlalte produse (produsele alimentare, flori, produse supuse deteriorării și degradării rapide ori personalizate), clientul poate returna produsul doar pentru motive ce țin de calitate și conformitate ( defecte, lipsuri, ș.a.m.d )

7.2 Returnarea produselor este posibilă doar pentru motive ce țin de calitate și conformitate, astfel încât Fleurs de Prestiges nu este obligată să dea curs solicitării dumneavoastră în situația în care motivele sunt de altă natură, precum: nu îmi place, m-am răzgândit, etc. De asemenea, vă aducem la cunoștință că produsele noastre sunt personalizate în funcție de preferințele fiecărui client, iar procesul de ambalare/construcție al acestora, nu permite manipularea succesivă și vânzarea către o altă persoană, fără a fi afectată garanția standardului de calitate. 7.3 De asemenea, florile criogenate reprezintă produse perisabile, chiar dacă își păstrează caracteristicile o perioadă  mai mare de timp, acestea sunt supuse degradării și deteriorării atunci când nu sunt respectate condițiile de utilizare și păstrare, iar durata de viață este una limitată.

7.3 Fleurs de Prestiges garantează calitatea și conformitatea produselor comercializate, astfel încât clientul are dreptul de a returna produsul în termen de 14 zile, atunci când acesta prezintă defecte, lipsuri sau caracterstici care reclamă standartul de calitate și conformitate. În această situație, clientul are obligația de a notifica compania și de a face dovada motivelor expuse în solicitarea de retur.

7.4 Restuirea sumei de bani va avea loc în termen de 15 zile de la momentul în care produsul supus returnării intră în posesia noastră.

7.5 Pentru mai multe detalii despre formularul și procedura de retur, vă rugăm accesați secțiunea dedicată “Politică de Retur”.

  1. GARANȚIE

8.1 În cazul în care produsele achiziționate prezintă defecte sau lipsă de conformitate, Fleurs de Prestiges garantează respectarea tuturor prevederilor legale în domeniu. Din acest motiv, clientul care constată lipsa de conformitate ori existența unui defect al cutiei cadru, probleme legate de calitatea florilor sau a produselor comandate prin pachete cadou ( șampanie, ciocolată, jucării de pluș ) chiar și rezultate în urma procesului de transport al produsului, are posibilitatea de ne comunica acest lucru și de asemenea, are dreptul la returnarea în totalitate a contravalorii produsului ori a schimbării produsului, sub condiția returnării acestuia împreună cu toate accesoriile sale în starea în care se află la momentul sesizării, dovedită prin fotografii. Totodată, clientul are obligația de a completa formularul de retur și de a urma indicațiile din secțiunea “Politica de Retur”. 

8.2 Soluționarea cererilor dumneavoastră cu privire la garanții va avea loc în termen de 15  zile calendaristice de la comunicarea cererii.   

8.3 Fleurs de Prestiges transmite clienților fotografii martor, realizate anterior livrării coletului, spre a face dovada calității și conformității produselor expediate.

8.4 Vă recomandăm să citiți și să păstrați Instrucțiunile de Utilizare și Păstrare pe care le găsiți în colet, deoarece nu suntem răspunzători pentru eventualele defecte ori deteriorări generate prin nerespectarea acestora. De asemenea, Instrucțiunile de Utilizare și Păstrare sunt puse la dispoziție pe site-ul nostru, pe pagina fiecărui produs.

  1. MINORI

9.1 Produsele comercializate de către noi pot conține băuturi alcoolice. Din acest motiv, plasarea comenzilor de către minori este interzisă.

9.2 De asemenea, pentru a crea un cont pe site-ul www.fleursdeprestiges.ro, trebuie să aveți cel puțin vârsta de 18 ani.

  1. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

9.1 Conținutul digital precum și domeniul și subdomeniile acestui site sunt protejate prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală ce aparțin Fleurs de Prestiges ori colaboratorilor săi sau a altor părți terțe.

9.2 Este strict interzis să descărcați, modificați, publicați, transmiteți, transferați sau vindeți, să reproduceți, să creați lucrări derivate din sau strâns legate de Conținutul Digital la care aveți acces, să îl distribuiți, afișati sau să îl alterați ori exploatați în orice mod, parțial sau integral, fără acordul scris, obținut în prealabil, al Fleurs de Prestiges.

  1. CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE

10.1 Fleurs de Prestiges este Operator de date cu caracter personal.

10.2 În cazul în care furnizați informații despre alte persoane, prin prezenta confirmați în mod expres că aveți consimțământul acestor persoane spre a ne furniza datele necesare pentru prelucrare și livrarea produselor noastre.

10.3 Fleurs de Prestiges are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai în scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați. Scopul colectării datelor este de a le utiliza în vederea facturării și livrării produselor comandate. 

10.4 În orice situație, Fleurs de Prestiges se obligă să respecte drepturile dumneavoastră, în conformitate cu Legislația ce privește protecția datelor cu caracter personal. Totodată, utilizatorul are dreptul de a solicita rectificarea, actualizarea, ștergerea sau transformarea în date anonime ori încetarea/limitarea prelucrării acestor date, printr-un email la adresa: [email protected]

  1. FRAUDA

11.1 Orice comportament fraudulos care este în măsură să afecteze în orice fel activitatea și funcționalitate site-ului www.fleursdeprestiges.ro, este strict interzis. În acest sens, Fleurs de Prestiges își rezervă dreptul de a suspenda/șterge contul de Utilizator al unei persoane care prezintă o astfel de conduită. De asemenea, orice încercare de fraudă, concretizată sau nu, va fi raportată și pedepsită conform prevederilor legale în vigoare.

  1. SOLUȚIONAREA CONFLICTELOR

12.1 În toate situațiile, părțile se obligă să încerce soluționarea pe cale amiabilă a disputelor, conflictelor ori oricăror litigii ce decurg din interpretarea și/sau executarea Termenilor și Condițiilor ori a Contractului.

12.2 În vederea rezolvării oricărei reclamații cu privire la Produsele Fleurs de Prestiges, vă rugăm să ne contactați la următoare adresă de email: [email protected].

  1. FORȚA MAJORĂ

13.1 Părțile nu sunt ținute să răspundă pentru neexecutarea ori executarea defectuoasă a obligațiilor asumate, dacă acest lucru este datorat unei situații de forță majoră sau a unui caz fortuit.

13.2 Conform legii, prin forță majoră se întelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitaibl.

13.3 Conform legii, cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de către cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.

13.4 Partea care este exonerată de răspundere contractuală pentru un caz fortuit, este în același timp exonerată și pentru o situație de forță majoră.

  1. DISPOZIȚII FINALE

14.1 Fleurs de Prestiges își rezervă dreptul de a adăuga/modifica în orice moment Termenii și Condițiile de Utilizare, fără o notificare prelabilă în acest sens. În această situație, ne obligăm să publicăm versiunea actualizată în cel mai scurt timp, fiind responsabilitatea dumneavoastră să consultați periodic prezenta secțiune pentru a putea lua la cunoștință despre eventualele elemente de noutate.

14.2 Acești Termeni și Condiții sunt și vor fi guvernați și interpretați în raporturile dintre părți în conformitate cu Legea Română, iar orice litigiu va fi supus spre soluționarea instanțelor competente din România. 

14.3 Orice prevedere din secțiunea “Termeni și Condiții” care nu este în acord cu dispozițiile legii aplicabile, nu va afecta legalitate și validitatea celorlalte prevederi, chiar dacă aceasta rămâne lipsită de efecte.

Livrare în toată România

Livrare în 24-48 de ore în toata țara

Calitate superioară

Aranjamente speciale

Garanție 100%

Rezistă până la 25 de ani

100% Plăți securizate

Visa / MasterCard / Apple Pay